Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-10-11

Hemma igen

En bild från Röjeråsen tidigare idag
Skrev visst att jag inte hade ätit på 12.5 timme, men det var ju 10.5 timmar som ni säkert förstår. Blir lätt fel när man inte ätit ordentligt. Skäms på mig.
Gick upp 05:20 i morse och nu strax före 21 så kom jag hem från ett styrelsemöte med Falu CK och kan nu försöka varva ner och smälta dagen. Kul att vara aktiv men nu är kroppen riktigt trött. Har för övrigt något skit i halsen fortfarande, så ni behöver inte oroa er för att jag blir övertränad.
Läste att Mark Cavendish äntligen gjort det officiellt att han kör för Team SKY nästa år. Och Gustav Larsson blir i princip teamkompis med mig då han ska trampa Bianchi Oltre i Vacansoleil. Stort för honom! Måste vara skönt att bli befriad från Riis.
Nu ska jag nog äta något för sängen ropar redan på mig.

2 kommentarer: