Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-10-14

God afton Dalarna!

Det blev en lång dag idag också. Klämde en gyrosrulle på Siljans pizzeria efter tips från anonym bloggläsare, vet inte om det skulle vara just en rulle men nu var jag sugen på det och det var ju himla gott. På väg hem träffade jag ett par cyklister och det blev lite cykelsnack. Jag saknar det där lite. Att bara snacka cykel och cykelrykten utan att det ska vara i samband med en tävling. Så jag lär väl börja köra distans med andra och spela innebandy.
Allt detta åkande i dalabyarna gör mig sjukt sugen på en egen stuga. Lär väl börja spara nu och jobba ett par övertidstimmar om det någonsin ska bli av. Om jag sparar tvåtusen per dag i två år så har jag tillräckligt sen.
Tur att drömmar är gratis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar