Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-10-27

Förstasidan på Dalarnas Tidningars sportdel

Foto: Kjell Jansson (dt.se)
Jag trodde att Dalarnas Tidningar kanske skulle få till en liten notis om cykel idag eftersom vi pratade igår, men när jag slog upp sportsidorna så satt jag där på min cross redan på förstasidan.
Läs artikeln här: http://www.dt.se/sport/1.4042433-sponsorn-tar-over
Det är ju lätt att det blir fel när tidningar ska skriva om cykel, eftersom man dels ska tolka svaren man får från den man intervjuar, plus att media sällan är så insatta i cykelsporten. Nu blev det ju nästan helt rätt i denna artikel och det var ju både kul och bra.
Så idag så var det cykel på sportens förstasida, Leksands sjätte raka seger i ishockeyns Allsvenska fick nöja sig med andrasidan idag.

3 kommentarer:

  1. Större än Svennis med... Stort!!

    SvaraRadera
  2. Men Öijer... det här med stil va... plocka du ut t-shirten o knöla ihop den på långtidstorkning??.... :=)

    SvaraRadera
  3. Jag vet... Men jag hade inte direkt tid att ställa mig och stryka en skjorta heller. Jag hoppades att det bara skulle bli en porträttbild, likt den sista.
    Kolla inte mina grå-svarta vita hoods heller, passet innan fotograferingen hade jag punkterat ute i skogen...

    SvaraRadera