Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-10-16

Dalecarlia igen!

Ja men visst. Jag cyklade ju inte till Dalecarlia i Tällberg bara för att det är roligt att cykla, vi skulle ju bo där i helgen frugan och jag. Och en hel del andra glada människor. Dalatrafik fyller ju nämligen 30 år i år, men det har ni ju säkert full koll på redan. Det var ju bara en månad sedan vi var där senast men det var lika kul att komma dit ändå.
Gemensam middag på kvällen och underhållning av Svenne Rubins minsann!
För er som vill lyssna på En gammal Amazon (och det vill ni ju alla!) så filmade jag avslutningsakten med mobilen:

Det är ju faktiskt himla skönt att få komma iväg, om än bara för ett dygn, och umgås lite utan barn, datorer och måsten. Lika skönt blir det ju sedan att komma hem till allt det där igen! Barnen och jag firade hemkomsten med cykling och stenkastning.
Enkelt, härligt, bra, fantastiskt roligt och mycket givande.

Nu på kvällen har jag matat iväg en del mejl och minskat inkorgsskörden från 27 till 12 mejl. Inte mycket kvar nu med andra ord. Bloggpaus nu innan ett par till mejl rullar iväg och det är dags att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar