Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-09-08

Wild and crazy idag

Börjar med en soluppgångsbild från när jag lämnade Falun i morse, inte så wild and crazy

Fullkornsmakaroner och korv, kanske inte heller så wild and crazy. Men! Jag gillar inte fullkornsmakaroner och jag åt medhavd mat för första gången på hundra år.

Det som ligger bakom rubriksättningen är att jag idag har raderat hela min kontaktlista i telefonen. Allt. Varenda en av er. Det var ganska många kontakter som försvann där faktiskt, rätt ofta har jag använts som nummerupplysning. Jag tänkte först rensa och redigera kontakterna, men insåg att det skulle bli för tidskrävande och det var bättre att radera allt och börja om från början med Gmail-synkningen genom Androiden. Till saken hör ju att jag tidigare haft kontakterna på SIM-kortet och vid varje telefonbyte eller liknande så fuckas ju kontaktlistan upp. Så nu börjar jag om på ny kula igen då och nu skall allt göras riktigt och rätt. Känns väldigt bra ändå måste jag säga. Ordning och reda, precis som jag vill ha det.

Skickat från min Sony Ericsson Xperia neo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar