Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-09-24

LÖRDAG!!!!!!!1

Tjena tjabba hallå!
Idag håller vi tummarna för Ludvig Halleröd, Emil Andersson och Marcus Fåglum. Filip och Ebbah har, på egen hand och utan mig, satt sig i soffan och kollar nu på Rally på Eurosport i väntan på att cykelsädningen skall börja. Och då hade jag ändå valt en barnkanal åt dem men de bytte kanal själva. Ibland undrar jag hur tur jag egentligen haft som fått så bra barn.

Öijer-dieten går både bra och dåligt. Har missat att ta med Tällbergs-vistelser och Fredagsmys i beräkningarna. Igår hade jag dock gått ner 2.3 kilo på 12 dagar. Idag några hekto plus igen, men det där rinner ju av mig som vatten sen ändå. Gårdagens lunch på Victuscella:
Örtstekt kycklingfilé med ädelostsås och klyftpotatis

Efterrätten hann jag tydligen inte ens ta kort på. Bestod i alla fall av mosade bär och vaniljsås eftersom ÄPPELKAKAN TOG SLUT UNDER TIDEN SOM JAG ÅT MIN LUNCH!!!

Direkt efter maten blir jag ofta sugen på något sött, så det ramlade ner 4 hekto lösgodis också

Ingen cykling är planerad idag, frugan jobbar och barnen skall på två barnkalas. Kan bli tufft detta.

2 kommentarer: