Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-09-30

Hej hallå där kött och blåbär!

Tänk, nu är det fredag igen och ännu en vecka har rusat förbi. Tiden går verkligen skrämmande fort. Hade planer på att ta bilen till jobbet idag för att tjäna lite tid, men ångrade mig i morse. Det är ju skönare, billigare och bättre för miljön att åka buss. Extra bonus idag dessutom eftersom jag träffade David Mayer på bussen in till stan och extra bonus för er, eftersom ni får några mobilbilder från ett mörkt Falun som börjar att vakna igen efter en god natts sömn.
Idag ligger det på lite. Allt som är kvar inför morgondagens tävling skall göras, jag ska laga hålet i min visdomstand, jag har planerat en fullspäckad arbetsdag, det ska fredagsmysas och det vore ju bonuskul om jag hann rulla en sväng med cykelcrossen också. Alla som gillar att vara snälla eller att hjälpa till med något: idag markeras tävlingsbanan med start 14:30 uppe på Lugnet. Det går också att hjälpa till under lördagen, mer om det i Oscars blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar