Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-09-13

Gårdagens pendling

Ja, jag var ju hypersnabb på morgonen, jag behöver kanske inte berätta det igen. Eller? Tänk så mycket självförtroendet kan växa genom att kapa en jobbpendlingstid med tre minuter. Det i kombination med medvind gjorde att jag kände mig som Philippe Gilbert på hemvägen. Provade en ny variant där jag åkte över Barberget (Naked Hill). Gick fort hem också, utan att jag ansträngde mig speciellt mycket. Distansintensitet bara. Text är tråkigt, bilder är roligt. Det är ju sen gammalt det, så här kommer några foton istället:
Avslutar med lite Garmindata för er nördar:

Hempendlingen

1 kommentar:

  1. Alltid lika roligt att komma till jobbet, surfa in och kolla din pendling. Fortsätt så.
    Hur gör du för att ta såpass bra och många bilder när du tränar/pendlar. Alltså med vad tar du bilderna och hur har du effektiviserat det för att det inte ska bli för långa och många irriterande avbrott i cyklingen? Behöver lite tips där.

    SvaraRadera