Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-09-16

Gårdagens näringsintag

Jag kör stenhårt med Öijer-dieten™ nu för att försöka bli fit till CX-tävlingarna och hittills har jag gått ner 1.8 kg på fem dagar, så det går ju onekligen bra. Hemligheten bakom framgången med Öijer-dieten™ behåller jag hemlig till jag haft tid att skriva en bok om den. Dieten kommer givetvis bli en större hit än Atkins och den där flugan LCHF. Se bara vad jag åt igår:

Utöver det på bild så åt jag även ca: 50 gram choklad och drack en dryg halvliter läsk. Jag kan eventuellt möjligen kanske ha ätit lite mer av den där kakan än det som visas på sista bilden...

4 kommentarer:

  1. Typ som doktorn i Simpsons.
    – With my diet you can eat whatever you want!
    – And still loose weight?
    – Yes you may, its a free country!

    SvaraRadera
  2. Ser ut att vara en vettig diet.

    SvaraRadera
  3. Du måste skoja. :o) Mmm... pannkakorna och kakan skulle jag mer än gärna glufsa i mig x 3, typ.

    SvaraRadera
  4. Det var jag som skrev det förra inlägget, Öijer.
    /Natasja

    SvaraRadera