Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-09-05

Dagens lunch på Vika café

Trodde inte att detta livs/café serverade lunch. Men det gjorde dom och tur var väl det. Höll nämligen på att stryka med på grund av hungern... Redan halv elva började hungern slå till och jag funderade då på hur jag skulle överleva till lunchen. Men kämpe son jag är slet jag mig fram och nu är jag ju räddad. Jag var rätt säker på att det skulle finnas mat/pizza i Vika men blev alldeles kall i kroppen när jag svängde in här utan att hitta något som sa någonting om mat. Väl inne såg jag en skylt om hamburgare, pytt i panna och något mer och när jag stod där och läste kom en kvinna och sa att dom hade dagens också och visade en skylt ännu längre in. Funderade ett tag på vad jag skulle ta men det blev till slut dagens, som idag var kycklingwok med ris och sötsur sås.
Skickat från min Sony Ericsson Xperia neo

1 kommentar: