Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-08-09

Kvällsstund

Det har legat på idag. Från halv sju på morgonen till halv nio på kvällen.
På jobbet var jag så inne i vad jag gjorde att jag fick en massa små skärsår på händerna utan att upptäcka det. Var inne i ett flow och tog ingen lunchrast då jag ändå skulle gå tidigt idag. När jag skulle ta bussen för att möta frugan på lasarettet i Falun så kände jag att det sved på händerna och såg då mina sår. Efter lasarett var det hämtning av barn på dagis, ett mellanmål och sedan har jag rundat av kvällen med ett styrelsemöte med Falu CK och en liten handling innan hemkomst. Väl hemma har jag nu ätit, rensat Inkorgen och stökat undan ett par "att göra".
Dalademokraten har idag citerat mig i en artikel om Finnmarksturen, ni kan läsa den här: http://dalademokraten.se/Ludvika/Finnmarksturen-pa-helt-ny-bana/
Nu ska jag upp om sju timmar, så det är väl dags att runda av för idag. Hoppas dagen blev så där bra som ni hade hoppats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar