Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-08-14

Dagen efter cykelvasan

Trött idag, trots rekordsömn. Har sovit lite för lite hela veckan och igår krämade jag ur krafter som jag egentligen inte hade, då ska det kännas lite dagen efter. Jag lovar, lovar och lovar att återkomma med mer utförlig berättelse om loppet och dessutom har jag ju filmat hela loppet så det ska väl komma något rörligt om ett tag också. Men över tre timmar film tar ju lite tid att gå igenom och redigera... Är det någon där ute som vet vart man hittar bilder från Cykelvasan eller kanske har något foto på mig?

Grävde fram ytterligare två mobila foton från Cykelvasa-upplevelsen, hade egentligen tänkt ta en miljon foton där igår men så blev det tyvärr inte. På nästa tävling skall jag därför kompensera med två miljoner foton. Det känns dock fortfarande lite besvärande att behöva fota andra. Det hade ju varit en sak om jag gått runt iklädd fotoväst och bärandes på ett par systemkameror, men att gå runt i cykelkläder och fota med mobilkamera blir lite annorlunda.
Supertalangaren Adam Steen och jag. Adam skötte langningen på ett mycket proffsigt sätt igår.

Micke F med tempo-MTB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar