Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-06-07

Vad gör ni? Imorgon kör vi!

Omväxlande väder och vind på väg hem från jobbet idag, men för det mesta var det uppehåll och medvind så jag ska inte klaga på vädret. Något som jag återkommande har problem med är dock det här med att ta i och att åka fort. Det hör ju lite ihop också. Tar man i när man tränar så kan man efter ett tag också åka fort. Men eftersom jag nu varken kan det ena eller andra blir jag bara bra på att åka sakta. Inget fel i det, men eftersom jag är anmäld till både Vätternrundan i ett snabbgäng och den där tävlingen på midsommarafton så lär jag börja ta i och bli lite bättre på det här med att trampa snabbt på tung växel. Så imorgon är det inget annat än rekordslakt som gäller. Tar jag ingen rekordtid så ska jag ta rekord i stumhet så jag åtminstone blir trött av det.
Min komforttröskel är så hög att jag lär behöva en stege för att komma över den. Mjölksyratröskeln är dock väldigt låg, så den kommer jag över bara jag kliver ur sängen på morgonen...

1 kommentar: