Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-06-14

Guld

Morgontrött, mjölkmage och gnällknän. Det blev inte mycket till intervaller denna morgon. Körde en tvåminutersintervall när jag lämnat Falun, sedan bestämde jag mig för att ta intervallerna i eftermiddag istället. Hann dock med en treminutare på slutet också då en moped passerade mig, och den ville jag givetvis inte släppa iväg i onödan. Gårdagens hemcykling gick dock precis så bra som jag hade hoppats, kanske är på grund av den slakten som jag känner mig sliten nu också
Körde första 15 kilometerna av Cykel & Fjäll GP på väg hit. Har fått ett hjärnspöke som säger att jag kommer punktera om jag cyklar grusväg, så jag kände mig ganska obekväm på grusvägen. Men jag punkterade i alla fall inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar