Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-06-16

Är i stan

Vi drog till Stockholm. Packning för en familj på fem som skall övernatta tre nätter, vätternpackningen och cykeln fick plats I bilen. Med plats för mer. Så nu är vi i stan alltså, imorgon åker jag till Motala och lämnar familjen här.
Skippar det här med flaskor bakom sadeln. Illa nog att åka med stora flaskor. Förresten! Jag skruvade isär min lilla pump som då fick plats i en sadelväska. Vet inte om det är så klokt eller snyggt, men skönt att frigöra en ryggficka. Tänkte bjuda på livesändning med GPS-position och hastighet från Vätternrundan. Ett problem med det är att telefonen bara sänder 4 timmar åt gången. Så jag lär starta om sändningen efter fyra timmar, om batteriet i telefonen räcker så länge? Och jag kommer ihåg. Återkommer med mer följa-mig-info imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar