Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-05-01

Upp och hoppa!

Vi var alla vakna en kort stund i natt och belönades därefter med sovmorgon nästan ända till halv nio

Nu har barnen precis gått ut, jag ska också gå ut och så ska vi cykla runt gården. Fyrtiotusenmiljarder varv lär det bli, innan lunch. Kidzen har varit väldigt snälla eftersom de då vet att de kommer ut snabbare och får cykla. Något som verkar vara det bästa som finns i hela världen just nu. Emily är hos sin pappa och Ronya har jobbat natt, så det är bara vi tre än så länge. Ronya kommer väl hem snart i alla fall.
Vägde mig i morse... Tänk att jag kämpat i en vecka för att gå ner i vikt, sedan äter jag upp mig allt och lite till igen över en helg. 70.0 i morse. Allt godis från Dalatrafik är slut. Bara där sitter nog 1½-2 kg. Lättare frukost i morse för att kompensera. Frukostar ska ju annars alltid vara mäktiga.
Hej och tut, nu lär jag gå ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar