Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-05-17

Pendling och styrelsemöte

Grusvägen mellan Vassbo och Olsbacka

Bilden tog jag på hempendlingen, det blev ju också hemcykling då ösregnet slutade en stund innan jag slutade för dagen. Passade på att "jobba" lite på hemvägen också så jag tog en annan väg än jag brukar. Känslan i kroppen var faktiskt mycket bättre än den på morgonen, men så körde jag inte full fart heller utan bara halvhårt.

Har precis haft styrelsemöte i Falu CK. Fick med mig några smågrejer att göra till nästa möte men annars var det ganska lugnt. Ska döna hem nu och se om frugan lever. Barnen var griniga idag och jag hann ju bara vara hemma en kort kort stund innan jag skulle på mötet. Under tiden sålde jag också min gamla MTB så jag har lite minus på familjekontot nu. Det är kul att ha mycket att göra, men det är inte kul att känna och se att familjen blir lidande av det. Filip ville verkligen inte att jag skulle åka idag. Stackarn.

2 kommentarer:

  1. Får man fråga hur mycket pengar du tog betalt för Vertexen?

    /anders

    SvaraRadera
  2. Tillräckligt för att äta och dricka mjölk på Gutav Wasa i alla fall.
    /ce

    SvaraRadera