Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-05-03

Dagens TC-bild

Förutom mitt skrev så ser ni förmodligen också det som troligtvis är världens mest uppkäftiga ben. Dom vägrade allt som jag försökte få dom att göra i morse och till råga på allt så sa dom att jag var helt jävla värdelös. Inte så kul att träna då va? Nej, jag behöver få ut mina ben för att träna med lite mer väluppfostrade ben så dom lär sig lite hyfs och hur man uppför sig. Så här kan vi ju bara inte ha det!

3 kommentarer:

  1. Jag hoppar upp på min Monark nu och ser hur mina ben uppför sig. Återkommer med nakenbilder och rapport på bloggen.

    SvaraRadera
  2. Är det en bilring jag skymtar?

    SvaraRadera
  3. Jag andas med magen och råkar ha en sjujävla lugnkapacitet.

    SvaraRadera