Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-05-15

Bilder och resultat från Billingeracet


Om du klickar på länken ovan till Alltomcykel.se så hittar du 130 bilder från Billingeracet där. Fanns ju till och med en på mig! Tävlingen gick både bättre och sämre än väntat. Längre rapport på det hela kommer väl imorgon eller så. Nu är jag lite för trött, är ju inte direkt vältränad längre.
Löfgren körde hela vägen ner och hela vägen till Laxå på hemvägen, där tog jag över och mer än fördubblade antalet körda mil sedan körkortet. Har aldrig kört så långt. Har aldrig kört i riktigt regnväder innan idag heller, så det var ju nyttigt och lärorikt å så där. Det mesta gick väl bra även om jag inte lyckades starta på trean efter ett rödljusstopp i Luvika.
Hur gick det för er andra som körde Billingeracet idag, blev ni lika trötta som jag blev?
Resultatlista från Billingeracet hittar ni här. Jag blev 28:a i elit och 57:a om man räknar alla klasser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar