Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-04-16

Morgonpendling med Sportson-Mattias

Där framme ser ni hållplatsen Utanhed

Fick sällskap av Sportson-Mattias idag och vi tog vägen runt Runn och vi hade sällskap till Torsång där Mattias åkte mot Ornäs och hem mot Falun igen och jag åkte vidare mot borlänge. En riktig talang den där Mattias. Det var ju hur fint som helst idag och trots att kroppen skriker efter sömn och vila så var det givetvis skönt att få lite mer tid till träningsdagboken.

Nästan framme nu...

När jag åkte över Dalälven så råkade jag kika ner och se en liten gångväg som gick längs med ån och eftersom klockan bara var barnet så kunde jag testa den lite. Cyklade den till kraftstationen och sedan letade jag mig in till Resecentrum igen.

Tid: 1.52.28
Sträcka: 49.33
Snitt/Maxhastighet: 26.3/47.3
Snitt/Maxpuls: 143/170

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar