Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-04-11

Kämpa Henrik!

Morgonens puls och höjdkurva, så här ser det alltså ut när jag cyklar till jobbet

Dagen har rullat på i högt tempo. Nu har jag en kort stund för lugn och ro innan ögonen ger upp för idag. Skrev tidigare om att jag såg fram emot april och att ta det lite lugnt. Nu är jag inne i ett block med åtta arbetsdagar under en niodagarsperiod. Så mycket lugnt har det inte blivit än så länge även om jag hade en skön långhelg. När jag skulle cykla hem så började jag i fint och högt tempo men kroknade efter lite drygt 20 minuter och såg sedan bara till att ta mig hem med hedern i behåll. Mötte ett par cyklister, såg Tussilago och en Citronfjäril för första gången i år. Riktiga vårtecken det.
Ett annat är väl att MTB-säsongen har startat i Sverige, Oscar Byhlinder på Alltomcykel.se har både filmat och vunnit:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar