Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-04-01

IBF Falun - Warberg

Det rann iväg lite där på slutet... 3-7 är ju inte okej. Om jag minns rätt, vilket jag säkert gör, så vann Falun första kvarten när dom mötte Warberg för något år sedan, för att sedan torska tre raka. Det sker inte i år, bara så ni vet. Kämpa IBF!

För övrigt så är jag jättetrött just nu och borde ha somnat för länge sedan. Tänkte dock vänta till frugan kommit hem från tjejmiddagen, men det verkar vara mycket mat att äta eftersom det tar sådan tid! Själv har jag ätit en påse lösgodis till middag. Bantningsdag de luxe. Kebab och strips till lunch vid tolv och nu har jag ätit godis till jag mådde illa och sedan fortsatt att trycka i mig mer godis.

Nu vill jag ha sommar, torra grusvägar och långa polisonger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar