Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-03-19

Svenska Skidspelen - Vem vann?

Skämt å sido. Men om man ska hänga med i skidtävlingar bör man ha en TV vid sin sida. Men stämningen och bara att få kliva runt i meterdjup snö och stå en halvmeter från skididolerna är ju värt bara det.

Jag har lite bildmaterial från dagen, här ett foto jag tog liggandes mellan spåren. Var ju lite spännande när stavspetsarna höggs ner i marken precis bredvid mig. Men det gick ju bra ändå. Får återkomma senare med mer text och foto. Nu lär jag äta pizza... Någon som vill haka på?

4 kommentarer:

  1. Vad hade Du för sorts biljett som fick komma och ligga i spåret?

    SvaraRadera
  2. Jag hade en helt vanlig biljett, så jag var tvungen att gå runt hela Lugnet för att komma nära spåren. Och det var bara min kamera som låg mellan spåren, jag stod på säkert avstånd.

    SvaraRadera