Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-02-18

Pics or it didn't happen

Frugan kom med en leverans träningskläder

Någon vänlig person har på senaste tiden städat och gjort fint i klubblokalen, och öppnat dörren till träningsrummet och vridit på elementen igen. Verkligen snällt att se över lokalerna, men värme gillas ju inte vid träning. Så jag gjorde en lapp. Det är ju så vi kommunicerar här i Sverige.

När jag ändå var i farten med lappandet...

På väg till dagis nu på morgonen

På väg till dagis och skola

Vaknade för övrigt i natt med kramp i vaden. Visst måste man bara älska när det händer? Jag lyckades hålla mig från att vråla, men njöt ändå för fulla muggar. Ställde mig på vågen i morse som visade 69.3 kg. Det var länge sedan jag vägde så lite, kul att något går åt rätt håll. Onyttighetsfrukost i morse för att fira.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar