Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-02-09

Men man har väl tränat

Planen var 4*4 testcykel med 4*1 gummibandsstakning efteråt. 4*4 blev dock till 3*4 + 2.13. Pallade inte riktigt sista där, vet inte om det var mentalt jag var för tunn eller om jag bränt mig lite i intervallerna innan. Senast jag körde 4*4 var 27:e januari, då hade jag 350 W på de två första intervallerna och 360 W på de sista två. Idag höll jag 333 W, men klarade mig inte hela vägen. Rätt okej ändå med tanke på sjukdomstiden. Det fina med att vara lite sämre är att jag har förbättringspotential och att jag på kort tid kommer märka förbättringar. Efter testcyklandet slet jag lite i gummibanden för att kompensera för utebliven skidåkning. Gummibanden ger dessutom bra styrketräning. Jag valde att köra fyra stycken enminutare. Bara för att. Och för att jag inte hade så mycket tid till mer.
Benen gör ont nu, så något gjorde jag nog rätt. Eller så gjorde jag något väldigt fel... Skönt i alla fall att vara igång igen efter 10 långa vilodagar. Dags att sova nu, heldag med barnen imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar