Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-02-12

Januarisiffror


Jag tänkte ge er bloggsiffror, men så ångrade jag mig. Nu vet jag inte riktigt vad jag skall ge er för januarisiffror... Kanske träningssiffror kan vara något?
1 pass innebandy
1 pass utecykling
4 pass längdskidor
8 pass testcykel
Total träningstid: 14 timmar 35 minuter och 12 sekunder fördelat på 14 pass.

Ganska sorglig läsning det där faktiskt. Annat var det i slutet december, när jag nyss skaffat min Garmin-klocka, då samlade jag ihop över 25 timmar på två veckor. I februari har jag ju haft förmånen att vara dödsförkyld och har bara skrapat ihop ett enda träningspass än så länge. Tråkigt trend... Men NU är det dags att vända denna negativa trend. Pang på med träning igen. Nu kör vi! Sommaren är bara tre månader bort. Grunden finns någonstans inom mig, nu måste huset byggas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar