Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-01-04

True Champion Or Cheat

Henrik Öijer = True Champion
Och nu har jag ett certifikat på det!
Igår gjorde jag det test som ALLA som blir junior 2011, eller är äldre, måste göra för att få sin licens. Så är du äldre än 16 och skall tävla i sommar så är det lika bra att göra testet nu. För alla andra som vill lära sig något om hur man lämnar dopingprov, om regler, rättigheter och förbud kring doping kan jag också rekommendera detta test. Att göra alla delar tog mig ungefär en timme men man kan göra en del i taget också. Testet består av åtta delar där man svarar på frågor i en interaktiv film. Det var väl kanske inte den roligaste eller mest tidseffektiva timme jag spenderat, men den är nog nyttig för många. Och det är tur att man inte behövde alla rätt för att få sin licens 2011...
Testet hittar du här: True Champion Or Cheat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar