Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-01-22

Stor filmpremiär!

Nu har jag äntligen slängt ihop lite av det som filmades i söndags på skoterspårsturen och fått upp det på Youtuben. Ha gärna överseende med mina filmredigeringskunskaper. Pioriterar annat här i livet, men ni ser väl ändå ungefär hur det såg ut och var hoppas jag.

Musiken kommer från falubandet Sabaton och låten heter Cliffs of Gallipoli. Dom är riktigt bra om jag får säga det själv.

3 kommentarer:

  1. Får jag låna din GoPro någon gång? Ser ju riktigt kul ut att filma med den!
    Snyggt jobbat!

    SvaraRadera
  2. Klart du får göra det, batteriet är laddat!

    SvaraRadera
  3. Kändis...
    http://www.bikerumor.com/2011/01/24/video-swedish-winter-training-2/

    SvaraRadera