Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-01-08

Mitt sena kvällspass blev mitt snabbaste träningspass på skidor någonsin

När jag stod där på Lugnet i kväll och startade klockan vid 22:14 så hade jag inga höga förväntningar. Men hellre lite träning än ingen träning. Och hellre dålig träning än ingen träning. Men så råkade jag slå till med mitt snabbaste träningspass någonsin på skidor. Bara så där. Det är bara under Vasaloppet som jag var något snabbare än vad jag var nu i kväll. Känns ju något kul faktiskt. Kollar man på snittpulsen så kan i alla fall jag se att det finns mer att hämta också. Det är sådana här pass som behövs då och då för att höja självförtroendet ett par snäpp. Nu är det nog snart sovdags...

15,3 km/h
3,54 min/km
155 snittpuls
15.56 km
1:00:55 i tid
-11.5 grader

3 kommentarer:

  1. Mästerskap CX från Tjeckien kl13.30 http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/411232400011001-hokej/

    SvaraRadera
  2. http://www.ct24.cz/sport/ funkar bättre

    SvaraRadera
  3. Jag hittar inte på live streamen till Sandbycrossen?..

    SvaraRadera