Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-01-03

Lugnets Simhall FTW!

Jo, men brudarna drog till stan så Fiffi och jag gjorde Simhallen osäker. Här märktes fördelarna med att bli förälder när man är ung och extremt vältränad. Efter två timmar och tjugo minuter i plurret ville FILIP åka hem. Jag hade tröttat ut stackarn som var som en säck potatis resten av eftermiddagen/kvällen. Henrik - Filip, 1-0. Ja, om vi inte räknar in alla andra gånger han tröttat ut mig tidigare i sitt snart fyra år långa liv då...
Jag tog med GoPro-kameran eftersom den är vattentät å så.

Jag är ju en vattenkruka. Så är det. Men jag vill inte att mina barn ska behöva vara det, så lite blöt fostran är nog bara gott för de små. Filip hade tidigare varit lite rädd för att sitta på de flytande bilarna själv. Men idag gick det ju som en dans.

*Signaturmelodin till filmen Hajen*

Så kan det gå. Men vad gör man inte för lite fräcka actionbilder?

Pappa Vattenkruka och vattendjuret Filip

Men hur fan tror ni att ni själva ser ut under vattnet då?

Surfin Bird


Filip försöker fly från den där jättefarliga gula rullen som kommer rullandes på räcket

Förra gången - rädd för vatten
Idag - hoppade från kanten

10.0
10.0
10.0
10.0
10.0

3 kommentarer: