Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-12-17

Sällskap

Idag hade jag sällskap av fyra cyklister. Det var Jens Westergren, Håkan Löfström, Isak Strömberg och Lars Bleckur som trampade runt i den snötäckta dalaterrängen. Det föll stundtals ganska mycket snö också idag faktiskt. Var lite orolig inför passet att det skulle bli för jobbigt för mig, men jag lyckades faktiskt hänga med. Efter att vi kört drygt tre timmar var vi tillbaka i Falun och jag skarvade en sväng. Kom nyss hem för en liten stund sedan och stannade klockan på 5.11.25. 146 i snittpuls och 186 i maxpuls. Snitthastigheten anges av min klocka till 21.7 km/h och jag klättrade 910 höjdmeter. På slutet idag var det inte mycket pangpang i benen inte. Kul att cykla i grupp igen. Förutom att det är utvecklande för en cyklist att träna med andra så är det också väldigt trevligt då ju cyklister är lite av det trevligaste som finns.
Nu ska jag gå och lägga mig i badkaret och sova en stund.

1 kommentar:

  1. snyggt att ni ligger så tätt inpå varandras rulle!

    SvaraRadera