Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-12-15

Dags för träningsläger

Frugan har dragit till 08 med barnen och återkommer på måndag. Så jag ska ha ett Träningsläger Mini då jag dessutom är ledig från jobbet nu i två dagar. Jobbar dock lördag och söndag men ska klämma någon timme träning också då. Idag och igår har jag dock vilat. Efter att ha legat på minimumgränsen för sömn ett längre tag så blev Emily sjuk natten till igår vilket gjorde att det blev knappt med sömn även för oss vuxna. Kanske lite för knappt. Hade nämligen lite känningar i halsen igår och också idag. Hoppas att det skall lösas med en stor dos sömn i natt. Planen var att träna också idag då jag bara jobbade på förmiddagen och skulle på ett möte på eftermiddagen. Men eftersom jag är trött och slö så tänkte jag att det nog var klokt att vila till kroppen fått rejält med sömn.
Min träningslägersplan för fyra dagar utan familj:
Torsdag: Distanspass på cykel i snöoväder
Fredag: Distanspass på cykel i lätt snöfall
Lördag: Onödigt tidigt testcykelpass före jobbet och ett par timmar längdskidor efter jobbet
Söndag: Testcykel före jobbet

1 kommentar: