Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-12-02

Back to work

Sex dagars ledighet är är över och jag är på väg till jobbet igen. Miniträningslägret är slut med andra ord. Idag blir det helvila, det förtjänar jag nästan. Men jag vill på't igen snart. Helst redan imorgon då jag känner att jag är inne i ett skönt flow just nu. I skidåkningen är jag inte så stark ännu. Men jämfört med förra året så ligger jag väldigt bra till och då kom jag ju runt vasan på 5.46 lite knappt. Hittar jag bara skidmusklerna igen snart så kommer det gå undan framöver. Igår kväll var jag på styrelse och extra årsmöte med Falu CK, båda mötena avklarades på en timme och 17 minuter vilket nog är någon slags rekord. Om ni är intresserade av att medverka vid föreningens arrangemang eller motions/veteranverksamhet så får ni gärna mejla mig. Jag är nämligen motionsansvarig i föreningen också 2011. Alla som är intresserade av att gratis köra testcykel i klubblokalen kan också höra av sig till mig via mejl. Har ni frågor, synpunkter eller åsikter angående Falu CK så kan ni skicka dom också till mig. Så mejla nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar