Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-12-18

Äntligen!

Nu behöver ni inte längre undra vart jag har varit, hur länge jag tränat, vilket tempo jag haft eller hur du hittar till dom där fantastiska stigarna/vägarna. Igår kväll upphörde nämligen min pulsklocka att samarbeta med mig så idag skaffade jag mig en ny, med GPS. Har ju länge velat ha det och nu äntligen har jag en också. Att jag inte tränade i morse KAN till viss del ha att göra med att jag saknade pulsmätningsinstrument, men det tänker jag aldrig erkänna. Hur som helst. Idag snöade det rätt mycket, jag och min mammas sambo Lasse var och åkte lite skidor nu på kvällen.
Var, när och hur? Ja, men klicka på "Visa detaljer" i rutan nedanför bara så vet ni sedan allt om min träning. Nu är ni väl allt glada?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar