Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-11-23

The return of Bussbloggen


Sitter på 254an med avgångstid 18.47 från Borlänge resecentrum. Som alltid är det bussen till Falun som är det bästa med Borlänge. Idag känns det som om det tar längre tid än vanligt, hemlängtan? Imorgon öppnar jag klockan 6 så då blir det tåg. Första två gångerna jag åkte tåg köpte jag biljett innan jag satte mig på tåget, men ingen kollade biljetten så gången efter det tänkte jag köpa biljett på tåget men ingen konduktör kom. Senast jag skulle åka tänkte jag också "köpa biljett på tåget", då kom en konduktör för första gången och jag fick betala. Och som jag betalade; 155 kronor för sträckan Falun-Borlänge. Känns som om det blir förköp imorgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar