Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-11-15

Fars dag

Igår firade barnen fars dag.
Ja, och jag då. Innehållet i presenterna ovan var ju faktiskt till mig. Av Filip fick jag en rakapparat (pik?), av Ebbah godis (är jag inte söt nog?) och av Ronya fick jag rosor. En av fördelarna med att bli far, detta med presenter alltså.
Jag har ju förutom presenter världens bästa fru och barn. Saknar dock egen fader då han gick bort när jag var ett litet barn. Har dock en fantastisk plast/bonus/styvpappa som ställer upp när det behövs. Det är skidträningar, Vasaloppsservice, langning på cykeltävlingar, köp av gamla cykeldelar och allt annat som en fadersfigur förväntas ställa upp med. Stort tack Lasse!

1 kommentar:

  1. Kolla in vår hemsida eller blogg (I bloggen kan du se alla erbjudande), prisgaranti på hälsokost & Sport Nutrition! Beställ idag, skickas imorgon!

    Mvh
    Nutrixpress.se
    Nutrixpress.blogg.se

    SvaraRadera