Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-11-18

En dag som alla andra dagar

Det var inte direkt jättemånga som skulle till Gävle klockan 05:30.

Min arbetsplats. Ibland sitter jag och tänker att jag är ute och cyklar jättefort.

Blåbärssoppa med jättemycket socker finns i en automat nära mig. KING!

Barnhämtning. Jag följer givetvis trenden med vita tubsockor.

Kul med snöhögar på väg hem från dagis.

Nu på kvällen har jag varit småbarnsföräldertrött och somnat i soffan trots familjärt sällskap. Det har blivit några relativt sena kvällar kombinerat med många tidiga uppstigningar denna vecka. Imorgon börjar jag jobba klockan 10. Slipper alltså gå upp före tuppen. Sömn är ju rätt viktigt ibland, men just nu funderar jag mest på om jag vill ha en BMX eller Dirtcykel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar