Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-10-15

Trubbel

I morse när jag gick upp så var det -1°C ute och det ser ut att bli ovarmt också imorgon. Vid elva på dagen skall temperaturen krypa över nollan och frosten i gräset blir till vatten. Risk för fläckvis halka överallt där det är gräs alltså. Mellan två och fyra på dagen väntas dagens högsta temperatur; 4°C. Så det blir flossad tempodräkt, för alla som äger en sådan.
Jag har ju inte ens en cykel, men ska nog få låna en iaf. Tänkte köra egna hjul och letade efter däck till dessa igår. Trodde att jag hade minst två men hittade bara ett. Ridå. Har förvisso ett par CX-däck från -72. Men jag vet inte om jag törs använda dom. 
Idag är det banmarkering av tävlingsbanan på Lugnet från klockan 16. Kom dit och hjälp till eller bara prata strunt. Branco är där från 12 om det är någon som vill vara med och tjuvstarta banbygget. 
Såg på www.cxfalun.se att jag fått nummer 18 av 25 i Prestigeklassen. Får se om jag kan hålla det till mål också. Med en bra start är inget omöjligt.