Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-10-11

Titta på klockan-natt

Det var en sådan natt i natt. En natt där jag tittade på klockan ett tusental gånger. Ebbah var trött men kunde aldrig riktigt somna djupt. En stund hade jag Filip som sällskap också, men han tröttnade efter en timme eller så och gick in till sig igen. Men Ebbah och jag kamperade alltså ihop hela natten lång. Som längst hann det gå 48 minuter från att jag tittade på klockan till att jag kollade den igen. Alltså har jag som längst sovit 47 minuter i följd denna natt. Att säga att jag är trött är att inte ljuga. En rackarns tur att jag fick sova mycket natten till igår.
Ebbah ser faktiskt värre ut idag än hon gjorde igår. Men det är för synd om henne nu för att jag ska vilja visa er det. Eftersom hon knappt sovit i natt så ser hon inte direkt piggare ut heller. Hon var på vippen att somna för ett litet tag sedan. Men det gick inte heller då. Nu får hon vara vaken till hon somnar av utmattning. Då kanske hon sover ett par timmar sedan. Filip somnade sent igår, var vaken lite i natt och vaknade ändå tidigt idag. Så med världens tur somnar de båda någon gång efter lunch så jag också kan blunda en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar