Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-10-13

Matdags

Vaknade och kände mig klubbad i morse. Ville inte röra mig och det tog en hel del motivation för att få igång kroppen. Har provat kameran lite och gjort tre små testfilmsnuttar. Ni får nog se rörlig bild när jag filmat något värt. Bjuder på en stillbild från kameran så länge. Barnen har, som vanligt, drabbat deras rum och det ser ut därefter. Nu är det dags för mat här på Jungfruvägen, sedan har jag faktiskt funderingar på att släppa ut dom i skogen lite. Filip mår som en prins nu och Ebbah mår bättre, de har mycket överskottsenergi.... Men Ebbah känns som ett gränsfall ännu. Filip skulle dock behöva springa upp och ner för Jungfruberget några vändor innan läggdags. Vi kanske väntar till barnens kära mor återvänder till boningen, så jag kan ta med Fille ut en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar