Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-10-04

Kanelbullens dag

Jag hade missat att det är kanelbullens dag idag. Men så kom jag till arbetsplatsen och det fanns några påsar med kanelbullar här för att fira denna högtid. På bilden ser ni min mäktiga lunch. Eller förpackningarna till det som en gång var min tänkta lunch. Det här med drickyoghurt, det måste vi reda ut. Man kan ju faktiskt dricka vanlig yohurt! Okej att den turkiska/grekiska kan vara lite knepig att dricka, men vanlig yohurt går ju att dricka. Och den är dessutom mycket godare. Så vad är egentligen poängen? Är det en produkt som vi snart inte längre hittar i hyllan? När jag dricker drickyohurt så tänker jag alltid på Mallorca. Jag måste ha druckit mycket sådant där nere... Vad tycker ni om drickyohurt, bra produkt eller onödigt?

3 kommentarer:

  1. Jag tycker lite som du att man lika gärna kan dricka vanlig yoghurt. Den är ju oftast godare, mycket billigare och finns i flera sorter. Den enda fördelen jag kan se med drickyoghurt är att det är rätt så smidiga förpackningar!

    SvaraRadera
  2. ayran/larsa är den bästa drickyoghurten! sjukt opraktiska förpackningar bara..

    SvaraRadera
  3. Jag gillar dem med müsli i. Känns nyttigare.

    SvaraRadera