Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-10-23

Inte riktigt som Lance

Inte riktigt samma uppslutning som när Lance bjuder in till cykelturer. Men jag fick i alla fall sällskap av Lars Bleckur, och det har Lance Armstrong aldrig haft! Vi (jag åtminstone...) hade jättetrevligt och vi pratade mer eller mindre oavbrutet i två och en halv timme. Lars är trevlig, ödmjuk, vettig och med hjärtat på rätta stället. Vi pratade mycket om skidor, jobb, föreningsliv, cykling å sånt trams. 

Rundan höll på att bli för kort, så jag förlängde den lite så att den istället blev för lång. Men det var ju fint och trevligt och allt sådant där. Så det var bara bra. Jag fick inte skriva något om att han hade plastskyddet kvar bakom kassetten, så det låter jag väl bli att nämna då.

2 kommentarer:

  1. Jag var faktiskt också ute, men jag ville inte blåsa upp ditt redan grandiosa ego med att dyka upp på postenparkeringen.

    SvaraRadera
  2. cykla med stefan, (den andre) genererade idag tre personer. kanske tiden, 7,30 lördag morgon är bättre, eller är det helt enkelt så att sällskapet på morgonkulan är vassare? fan vet./stef

    SvaraRadera