Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-09-03

vecka 1, dag 2

DAY 2
REST 90 SECONDS BETWEEN EACH SET (LONGER IF REQUIRED)
SET 13610
SET 24812
SET 3268
SET 4368
SET 5max (at least 4)max (at least 7)max (at least 12)
Jag gjorde exakt enligt programmet i kolumn tre. Råkade dock bara vila 60 sekunder mellan varje set. Tur att det gick ändå. Nu räknar jag min förkylning som påbörjad. Känns ju toppen. Verkligen. Dagen har givetvis inte bara inneburit motvind och snor.

Jag lyxade till det med lite mack-choklad på hemvägen idag, köpte två också eftersom de hade ett erbjudande om bra pris på två. Så det råkade väl bli 200 gram choklad och en Cola på hemvägen. Det gäller att äta rätt nu när jag blivit förkyld. Mycket av det goda är rätt.


Eftersom vi har bil nu (!!!) så körde Ronya oss till Massdonnas där vi åt mer onyttigheter och lekte lite.

Vi åkte också till Lugnet och lekte. Eftersom det vankas DAK-marknad så var det mycket folk, bilar och husbilar i rörelse där. Sjukt många som vill titta på och kanske köpa gamla bildelar faktiskt. Flera tusen. Jag förstår väl att hela grejen inte går ut på att hitta någon del till sin gamla moped, bil eller vad det nu kan vara. För då skulle nog knappast så många åka så långt, för så lite.

När vi skulle gå till bilen kom idrottsprofilerna Micke P och Adam S åkandes ( se gärna också några få av de miljontals husbilarna på Lugnet i bakgrunden ). 


Adam är inte så rädd om sina knän, och visst börjar han allt mer likna sin yngre bror Jonatan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar