Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-09-28

Cacao créme vitt

5 bitar socker
Nu är jag tröttare än jag varit någon gång sedan 1a juli. Tidigare har jag bara snoozat en gång, men igår gjorde jag det igen och i morse hade jag gjort det två gånger. Farligt det där. Nu hann jag ändå i tid till jobbet, men det var för att jag skippade min annars så heliga frukost. Mycket som måste göras, mycket jobb och för lite sömn (4.5 timme/natt ungefär) kan göra vem som helst trött. Men jag ser ett ljus i tunneln och vet att detta bara är en tillfällig topp. Om en eller några veckor lugnar det ner sig igen. Två grader ute i morse och skoöverdragspremiär. Lätt medvind hjälpte mig fram på en tid kring 58 minuter. Det är skönt att cykla. Då har jag full kontroll (nåja) och tid till mina egna tankar.

3 kommentarer:

  1. Cykelpendling är riktigt bra. Jag blir avis på alla som cyklar när jag sitter i bilen och fiser.

    SvaraRadera
  2. Selecta? Där det heter vitt och inte mjölk? Haha!

    SvaraRadera
  3. Tänk på hälsan Henrik! Jag tror inte någon människa klarar av 4,5h sömn i längden. Och i kombination med barn, träning, pendling + allt annat som man vill göra så kan det nog bli till en knäckande vana hyfsat fort...

    SvaraRadera