Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-09-16

100 push-ups Vecka 3 dag 2

Allt gick lätt till och med set 3, i de två sista fick jag kämpa lite mer. Dagens armhävningar är avklarade och nu är det bara att ladda för nya rekordnoteringar i helgen.
Dagens pendling bedrevs i sex graders värme och ösregn. Så kallat fostrande väder. Som tävlingscyklist gillade jag kyla och regn och det var faktiskt lite småmysigt. Regn i Dalarna innebär ofta vindstilla, vilket det också var idag istället för den vanliga motvinden. Regnet och kylan gjorde också att jag tog i hela vägen till jobbet för att hålla värmen vilket i sig gav bra träning. Men nästa gång det är kallt och regnar ute så tar jag nog på mig skoöverdrag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar