Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-09-07

100 push ups Vecka 2 dag 1

DAY 1
REST 60 SECONDS BETWEEN EACH SET (LONGER IF REQUIRED)
 up to 5 push ups6 - 10 push ups11 - 20 push ups
SET 14914
SET 261114
SET 34810
SET 44810
SET 5max (at least 6)max (at least 11)max (at least 15)
Det var på gnällen, men det gick. Klarade vad som krävdes (14-14-10-10-15) men inte en enda utöver detta. När jag pressat mitt andra set med 14 tänkte jag att jag hade två lätta tior framför mig. Det är inte lätt för en tunnis som jag att göra tio när jag gjort 34 st på dryga tre minuter strax innan. Känner inte riktigt att tekniken har varit med mig heller, inte sedan inledande testet faktiskt där allt bara flöt på så enkelt så. Idag var jag riktigt seg faktiskt. Kanske beror det på att jag är/har varit lite förkyld och att jag hamrade på rätt duktigt på jobbet igår. Vi får väl se i dag två som er ut att kunna bli en riktig killer. Jag tänkte mig tisdag, torsdag och lördag för armhävningar vecka 2. Därefter väntar ännu ett maxtest vilket jag tänkte göra på söndag.
www.hundredpushups.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar