Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-08-25

Strunt och trams

Tog mig hem på 59.48 i kväll, vilket väl är den bästa tiden ever på väg hem från jobbet längs Gamla Leksandsvägen. Mätte sträckan på Eniro.se för att höja självförtroendet ytterligare men blev istället nedslagen då det tydligen var flera kilometer kortare än den där andra vägen...
Nu sitter jag här, äter ost och kollar några bloggar. Vägde för övrigt 67.7 i morse, vilket kan vara det minsta jag vägt i år. Bara en sådan sak är ju värd att fira lite extra så här i Finnmarksturstider.
Det är inte lika kul att jobba kväll som det är att jobba förmiddag. Nu somnar jag vid två, sover länge på morgonen/förmiddagen och sedan hinner jag inte mycket mer än att äta frukost och packa innan jag ska till jobbet igen. När jag jobbar förmiddag är jag iaf hemma på eftermiddagen och kvällen och får några timmar med min familj och mina barn. Idag har jag bara träffat Ebbah ett par minuter på morgonen innan de gick till dagis och Filip fick jag bara höra rösten hans. Inte så kul faktiskt.
Första lönen på väldigt länge har trillat in på kontot, det var lite som att se en vattendroppe falla ner i havet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar