Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-08-04

Morgonpasset sommar i P3

Har rast nu och detta är vad jag njuter av.
Måste bara börja med att säga att Morgonpasset sommar i P3 med vikarierna Ola och Julia är radio när det är som bäst. Helt klart en höjdpunkt så här på arbetsdagens början. Jag går runt och skrattar, så bra är det stundtals. Brukar ni lyssna på radio, vad lyssnar ni på då?
Inte helt oväntat var jag riktigt trött i morse. Tre timmar sömn till igår, tre cykelpass, nio och en halv timmes jobb och ett elitlagsmöte med fem timmar sömn till idag. Det som brukar ta en halvtimme på morgonen tog nu 45 minuter. Så jag var tvungen att ta i hit. 55.05 via Gamla Leksandsvägen. Snitt/maxpuls 142/160.
--
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

2 kommentarer:

  1. Kakan ser bekant ut. Löjligt god :-)

    SvaraRadera
  2. radio så blir det såklart P3, bästa kanalen. Lyssnar jag på Morgonpasset så ska det vara Soraya som pratar

    SvaraRadera