Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-08-05

Kväller


Jag vet att bilden bara föreställer vårat köksfönster. Men för mig är det så mycket mer, köket är så härligt när kvällssolen tittar in och sätter färg.
Nu är det nära läggdags för mig. Tänkte lägga mig så tidigt som möjligt idag, vilket innebär när Ronya kommer hem från sitt jobb. Vilket borde vara om senast 34 minuter. Är helt slut i kroppen, har varit väldigt trött de senaste två dagarna och ligger efter på lite allt möjligt. Så som med sömnen. En annan som var trött idag var Ebbah. Hon brukar sova en stund när hon är på dagis, men inte idag. Så idag när hon låg på mitt bröst i soffan så somnade hon nästan. Härligt, mysigt men inte helt optimalt då hon fortfarande hade sina vanliga kläder på sig.

Imorgon är det Äntligen Fredag. Det skall jag fira på något vis, vet bara inte riktigt hur ännu. Kanske med att försöka jaga ikapp mitt egna liv. Har en del jag ligger efter med som jag måste ta tag i. Blir lite härligare att leva när man slipper jaga sig själv hela tiden. Tänker mig att rulla hemifrån typ tio minuter tidigare än jag brukar, med systemkameran. Eller bomba för ett nytt rekord på banvalls-rutten. Det bestämmer vi imorgon helt enkelt. Nu kom frugan hem, läggdags för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar