Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-08-30

Kepsväder

Idag var det höstpremiär för cykelkepsen. Den tidiga morgonen bjöd på sju åtta graders värme. Så ljust som det är på bilden var det naturligtvis inte i morse. Nej, då var det totalmörker. Lite tendens till ljus när jag var framme i Borlänge. Bilden är från några timmar senare, det blev nämligen bara tre timmars jobb idag. Nu är jag istället hemma för Vård Av Barn. Vi hade väldigt lite att göra på jobbet just denna förmiddag, så de ska nog klara sig utan mig. Eller så har arbetskamraterna nu fått skitmycket att göra istället...

Kom hem med en tavelkrok i däcket, som nu är helt platt. Men jag hann hem i alla fall, åkte nog med den där rackarn i däcket i tio minuter.

2 kommentarer:

  1. Riktiga pendlar däck......:))

    SvaraRadera
  2. Jag vill väl ha lite motstånd i pendlingen, annars blir jag ju inte stark.

    SvaraRadera